اصطلاحات ورزشی

چگونه پیاده روی کنیم ؟

walking

هنگام راه رفتن صاف بایستید اما نه به این معنی که فشار بیش از حد به خود وارد کنید. سعی کنید در عین حال که پشت را صاف نگه داشته‌اید و با گردن صاف راه می‌روید، گردن، کمر و شانه‌ها را راحت و بی‌فشار نگه دارید. توصیه‌ من این است که سعی کنید از دست دادن وزن با تفریح توام باشد. شما باید از کاری که می‌کنید لذت ببرید تا بتوانید از آن نتیجه بگیرید. همین دید باعث می‌شود بتوانید آرام و بی‌فشار ورزش کنید و هنگام ورزش بیش از حد خسته نشوید و به بدن‌تان آسیب نرسانید.

– فشار روی کمر خود را به حداقل برسانید. برای این کار لازم نیست به عقب خم شوید. همین که در کل پیاده‌روی حواس‌تان باشد که کمرتان قوسی طبیعی داشته باشد کافی است.
– عضلات شکم خود را به آرامی هنگام ورزش منقبض و منبسط کنید. سعی کنید در بیشتر زمان ورزش شکم‌تان به داخل جمع شده باشد. این کار علاوه‌بر اینکه باعث تقویت عضلات شکم و جمع شدن آن می‌شود، فشار را از پشت برمی‌دارد و احتمال کمردرد را به حداقل می‌رساند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *